باب
اسباب الحدث( حدث کے اسباب کا بیان)
1۔حضرت علی کرم اللہ وجہہ
سے مروی ہے انہوں نے فرمایا: مجھے مذی بہت زیادہ آتی تھی پس میں اس وجہ سے کہ آپ ﷺ کی بیٹی میرے نکاح میں تھی
رسول اللہ ﷺ سے(حکم ) دریافت کرنے سے شرمایا تو میں نے مقداد بن اسود رضی اللہ عنہ
سے کہا کہ وہ آپ ﷺ سے پوچھ لیں تو آپ ﷺ نے فرمایا:
"(مذی خارج ہونے
پر)اپنے ذکر(پیشاب گاہ) کو دھولے اور وضو کرلے۔"[1]
2۔ عائشہ رضی اللہ عنہا
سے مروی ہے کہ نبی کریم ﷺ پر غشی طاری ہوئی، پھر افاقہ ہوا تو آپ ﷺ نے غسل فرمایا
تاکہ لوگوں کو نماز پڑھائیں پھر آپ ﷺ پر غشی طاری ہوئی پھر افاقہ ہوا پس آپ ﷺ نے
غسل فرمایا۔[2]
3۔ ابو ہریرۃ عبد الرحمن
بن صخر رضی اللہ عنہ سے مروی ہے فرمایا: اللہ کے رسول ﷺ نے ارشاد فرمایا:
"اللہ تعالیٰ تم میں
سے کسی کی نماز کو قبول نہیں فرماتے جب حدث ہو یہاں تک کے وضو کرلے۔"[3]
4۔ عباد بن تمیم سے روایت
ہے وہ اپنے چاچا عبد اللہ بن زید رضی اللہ عنہ سے روایت کرتے ہیں، فرمایا: نبی
کریم ﷺ سے شکایت کی گئی: آدمی کو خیال
(شک) آتا ہے کہ اس نے نماز میں کچھ محسوس ہے؟ تو نبی ﷺ نے فرمایا:
"نماز سے مت پھرو
(یعنی نماز شک سے نہیں ٹوٹتی) یہاں تک کہ آواز سن لو یا بو محسوس کرو۔"[4]
(البلغة فی احادیث الاحکام لابن الملقنؒ)
[2] متفق علیہ بخایر ۶۸۷ فی الاذان: باب انما جعل الامام لیؤتم بہ الخ،
مسلم ۴۱۸،۹۰ فی الصلاۃ : باب استخلاف الامام اذا عرض لہ عذر
[3] متفق علیہ، بخاری ۱۳۵ فی الوضوء: باب لا تقبل الصلاۃ بغیر طہور، ۶۹۵۴، مسلم ۳۶۱ فی
الطہارۃ: باب وجوب الوضوء الطہارہ للصلاۃ
[4] متفق علیہ، بخاری ۱۳۷ فی الوضوء بابا لا یتوضأ من الشک حتی یستیقن،
۱۷۷،۲۰۵۶، مسلم ۳۶۱ فی الطہارۃ : باب الدلیل علی من تیقن الطہارۃ ثم شک فی الحدث
فلہ ان یصلی بطہارتہ تلک۔
کوئی تبصرے نہیں:
ایک تبصرہ شائع کریں